Giresun Belediyesi’nin son 5 yılda Giresun’da gerçekleştirdiği hizmet seferberliğine hız katan hizmet binası ile vatandaşlar işlemlerini kolay ve hızlı bir şekilde çözüme kavuşturma imkânı bulurken, ilgili birimlere daha rahat ulaşarak ihtiyacını çözümleyebiliyor.

Farklı yerleşkelerde hizmet vermekten kaynaklanan aksaklıkları ortadan kaldırarak daha hızlı, verimli ve kaliteli hizmeti vatandaşlarımızla buluşturduklarını dile getiren Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu, “En ince ayrıntıyı düşünerek planladığımız bu projemizle birlikte Giresun’umuz uzun yıllar yaşadığı hizmet binası eksikliğini gidermiş olduk. Tüm birimlerin bir arada olmasıyla birlikte vatandaşlarımız da şehrin çeşitli noktalarındaki belediye birimlerini dolaşmaktan kurtuldu. Bina içerisinde tüm birimlere ulaşarak yapacağı işlemleri çözüme kavuşturabiliyorlar. Şehrin girişinde bir noktadaki binayı belediyemize kazandırmak önemliydi. Bunu büyük bir kazanım olarak görüyoruz.” diye konuştu.

Giresun Belediyesi yeni hizmet binasında faaliyet gösteren belediye birimleri şu şekilde: Fen İşleri Müdürlüğü, Sosyal Destek Hizmetleri Müdürlüğü, Kültür İşleri Müdürlüğü, Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü, Hukuk İşleri Müdürlüğü, İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü, Zabıta Müdürlüğü, Park ve Bahçeler Müdürlüğü, Plan ve Proje Müdürlüğü, Sağlık İşleri Müdürlüğü, Muhtarlık İşleri Müdürlüğü, Temizlik İşleri Müdürlüğü, İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü, Destek Hizmetleri Müdürlüğü, Teftiş Kurulu Müdürlüğü, Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü, Mali Hizmetler Müdürlüğü, Bilgi İşlem Müdürlüğü, Gelir Birimi, İmar ve Şehircilik Müdürlüğü, Santral Servisi.(Giresun Belediyesi)