Giresun Belediyesi Basın İletişim Bürosu’ndan yapılan açıklamada, büronun çalışmaları hakkında bilgilere yer verildi. Buna göre, büro; 15 aylık süreçte 837 haber üreterek bu haberleri basın ve kamuoyuyla paylaştı. Ayrıca, üretilen birçok haber ulusal basının da radarına girdi ve ilgili haberler gerek gazetelerde gerekse web sitelerinde yayınlandı.

Büro tarafından 15 ayda etkin olarak kullanılan Belediyenin sosyal medya hesaplarında  (facebook, instagram, twitter) ortalama 1150 paylaşım yapıldı. Son bir ayda Giresun Belediyesi de sosyal medya hesaplarındaki paylaşımlar genel toplamda ortalama 246 bin 179 kişiye erişti. Giresun Belediyesi’nin resmi web sitesini ise son bir ay içerisinde 35 bin kişi ziyaret etti.

Büronun açıklamasında verilen bilgiye göre, Başkan Şenlikoğlu’nun, sosyal medya hesaplarındaki paylaşımları genel toplamında son bir ayda 988 bin 174 kişiye erişti.

AK Parti Genel Merkezi tarafından yayınlanan raporda AK Partili 24 Belediye Başkanı (Büyükşehirler hariç) arasında Haziran ayı verilerine göre ‘Gönderi Başına Etkileşim Raporlarında’ Giresun Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu ikinci sırada yerini aldı. Aynı değerlendirmede Giresun Belediyesi ise beşinci sırada yer almayı başardı.

Açıklamada “Giresun Belediyesi Basın İletişim Bürosu, Belediyenin ana hedef kitlesini oluşturan halkımızla şeffaflık anlayışı içerisinde sürekli ve etkili bir iletişim stratejisi yürütüyor. Giresun Belediyesi’nin plan, program, proje ve faaliyetleri konusunda basın ve kamuoyu ile sağlıklı bilgi akışını sağlayıp, medya planlaması ve iletişimi faaliyetlerini yürütmekle birlikte, halkla ilişkiler çalışmalarını da planlayıp hayata geçiriyor. Hızlı, etkili ve zamana uygun iletişim yollarını en iyi şekilde kullanarak kamuoyuyla sürekli iletişim halinde bulunuyor. Yazılı ve görsel medyanın yanı sıra kurum kimliğini yansıtan ve pekiştiren görsel tasarım çalışmalarının da öne çıkmasıyla kamuoyunu bilgilendirme sürecini daha da zenginleştirmiş durumda”ifadelerine yer verildi.