İstanbul Kongre merkezinde düzenlenen, 41 ülkeden 230 uluslararası satın alıcı ve 15 binden fazla ziyaretçinin katıldığı fuar Türkiye’nin en önemli etkinlikleri arasında yer alıyor. DOKA tarafından Doğu Karadeniz Acente ve Otelleri için açılan stantlarda hem bölgenin, hem de bölgesel firmaların tanıtımı yapıldı.

Bölge turizmini 12 aya yaymak, turizmde mevsimselliğin olumsuz etkilerinin azaltılarak turist sayısı ve turizm gelirlerini artırmayı hedefleyen Doku Karadeniz Kalkınma Ajansı , alternatif turizm tür ve faaliyetleri geliştirmek amacıyla üzerinde durduğu MICE turizm etkinlikleri kapsamında bu yıl söz konusu fuara 2. kez bölge olarak katılım sağladı.

Doğu Karadeniz Bölgesi’nde gelişen turizmle birlikte tesisleşmede de önemli gelişim yaşandığına dikkat çeken DOKA Genel Sekreteri Onur Adıyaman, var olan kapasitenin özellikle sezon dışında turizm değerleriyle birlikte değerlendirilerek MICE turizmi için bölgenin bir marka destinasyon olması hedefiyle çalışmalar yürüttüklerini söyledi.