Çelik yaptığı açıklamada;“Mersin limanından Karadeniz’de ki en kestirme kısa yol olarak Giresun limanına ulaşan yol Bulancak-Koyulhisar yoludur. Ayrıca Giresun limanına transit geçiş için Tokat ve Sivas yörelerini n denize ulaşımını da bu yol sağlayacaktır. Bu yol ağır vasıtaların da geçişine son derece uygundur. Kış mevsiminde yol güzergahının kar tutmaması ve karla mücadele çalışmalarını gerektirmemesi, kapanmaması arazi eğiliminin düz olmasından dolayı yapım maliyetinin uygunluğu da göz önüne alındığında bu yolun açılmamasının Giresun ve devlet için büyük bir kayıp olduğunu ifade eden Çelik; ‘Biz Giresunlular haklı olduğumuz yatırımlara sahip çıkmaz iken Ordu Milletvekilleri zor coğrafi şartlara rağmen Ordu’yu 3 koldan İç Anadolu’ya bağlamak doğrultusunda çalışmalar yaparak yazılı ve görsel basında da yollarını asfalt dökme durumuna getirip, karayolları çalışmalarını milletvekillerinin açıklamalarından öğreniyoruz. Arazi ve coğrafi şartları daha uygun olan, Bulancak-Koyulhisar yoluna milletvekillerinin ilgi duymamaları ve soğuk bakmaları çok düşündürücü ve üzücü bir durumdur. Bu durumda Giresun limanı işlerliğini kaybediyor. Ordu Milletvekilleri Fatsa, Aybastı, Reşadiye, Kumru, Niksar, Korgan yollarının ihale edildiğine dair 14 sene önce açıklamada bulundular.” diye konuştu.
Koyulhisar’da işletilen madenlerin 82 kilometrelik bir yoldan Giresun limanına, bölgede işletilen madenlerin sevki halinde Giresun limanında çok büyük bir hareketlilik ve canlılık sağlanacak, Giresun limanı bölgenin can ve kan damarları olacaktır diyen Başkan Çelik ;”Bu durumda, Tokat ve Sivas dolaylarının ekonomik akışı Giresun ekonomisine taze bir kan olacaktır. Bu durum Giresun için geçerli olduğu gibi, Tokat ve Sivas yöreleri içinde geçerli olacaktır. Bulancak Aydındere Beldesi’nden 14-15 kilometrelik bir ham yol olarak bulunmakta. Koyulhisar ilçesi sınırına kadar stabilize yol. Ortakent Beldesi, Koyulhisar da olan maden işletme bölgesi olduğundan asfalt yol olarak yapılmış. Koyulhisar’dan sonra Tokat-Erzincan istikametine giden yol uluslararası yola açılıyor. Bu yol güzergahında aynı zamanda demiryolu var. Bu yol güzergahları da 1800 metre rakımdan geçiyor. Bölgemizdeki Eğribel geçidi 2200 metre rakımlı. Bu yolun açılması ülke ekonomisine bölgede bulunan granit maden yatakları, çimento ham maddesi, Karagöl bölgesinin bu yola bakan tarafında bunmaktadır” ifadelerini kullandı.